vrijdag 2 november 2012

Ding 29 Mobiel internet

Ja, het moet er ooit nog eens van komen maar ik ben (nog) niet in het bezit van zo'n moderne telefoon met allerlei mogelijkheden. Mijn "oude" doet het nog prima vandaar.
Ik ben een uitzondering binnen de vriendengroep of bij (veel) collega's.
Mijn mobiel is voor mij echt om in uiterste gevallen mee te bellen of voor een sms.

Mijn vriendin maakt menig foto op haar mobiel die ze via Whatsapp (gratis berichtje) aan andere doorstuurt. Ook heeft ze een GPS app en een app voor de weersverwachting.
Een collega zit op facebook, twitter en kijkt geregeld op haar mobiel voor berichten of ze zet er zelf een bericht/foto op.
Geen probleem, iedereen moet doen waar hij/zij plezier aan beleefd.
Ooit zal ook ik er aan moeten geloven.

Voor de bibliotheek moet er natuurlijk ook een app komen maar ik las in de berichten bij de blogs van collega's dat ze daar al druk mee bezig zijn.
Het zou ook leuk zijn om een kijkje in de betreffende bibliotheek te kunnen nemen of beelden te bekijken bij activiteiten.
Of door het scannen van een QR code de nieuwste aanwinsten van een bibliotheek bekijken en dan natuurlijk met de optie om dit direct te reserveren.

Ik zou zeggen: wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Je hoort zo langzamerhand bij een uitstervend ras Esther, haha. En je zult er eens aan moeten geloven, maar ik ken nog wel meer vrouwen (geen mannen) die net als jij reageren, zolang mijn oude het doet.... Toch denk ik dat als je ooit nog eens een smartphone krijgt, dat je dan binnen de kortste keren "verslaafd" bent, en niet snapt waarom je niet eerder zo'n ding had. Maar dat zal de tijd leren, dus wordt inderdaad vervolgd ;-)
    Gr/ Janneke

    BeantwoordenVerwijderen